Hoeveel Snoep Per Persoon?  thumbnail

Hoeveel Snoep Per Persoon?

Published Jan 29, 25
9 min read
[=headercontent] Snoepzakjes Sinterklaas [/headercontent]

Ze zullen ons dus niet bellen als iets goedkoop is, maar bellen net als ze iets speciaal hebben of iets van een heel hoge kwaliteit. snoepzakjes leeg.” “We hebben ook bijna geen stock, dat hoeft ook niet (uitdeel snoepzakjes). Ik doe dagelijks aankopen bij de vroegmarkt, veiling en groothandels. Dat maakt dat we ook heel snel kunnen schakelen en snel reageren op vragen van klanten

En we krijgen steeds meer aanvragen. Maar onze focus blijft: snelheid, kwaliteit en service. Onze groei mag niet ten koste van die punten gaan.”21Prijs versus kwaliteit Het Fruithuis ligt vlak aan de Nederlandse grens. snoepzakjes halloween. Rogier en Ard zijn dus goedDat presentatie echt belangrijk is voor de verkoop, zien ze ook in hun winkel.geplaatst om de Belgische en Nederlandse markt met elkaar te vergelijken

Stallen we ietsze zien een groot verschil: “In Nederland zitten we aan de onderkant van demooi uit, dan zie je klanten dat ook impulsief gaan kopen,” zegt Rogier.markt. Daar draait het alleen nog maar om de prijs. Belgische klanten willenDaarom kiezen ze er ook voor om geen online verkoop te doen.

Maar in Nederland is dat helemaal voorbij.vraag naar. Hoeveel snoep zit er in een snoepzakje?. “Er zijn collega’s die aan huis bezorgen, maar je wilt de klanten tochDaar stunten ze ook met AGF. In België gebeurt dat gelukkig nog niet. Wein je winkel krijgen? Het zijn trouwens ook geen nieuwe klanten die aan huiszeggen altijd: als ze hier buiten stappen zijn de prijs al lang vergeten, maar deworden beleverd

Gevulde Snoepzakjes Kopen

“We willen klanten echt helpen, advies geven, de aankopen in een zakje doenHebben de heren nog tips voor supermarkten die hun AGF-aanbod in de… Dat contact met de klant is essentieel. Het is de laatste schakel in je keten.kijker willen zetten? “Ik zie in veel supermarkten producten van topkwaliteitJe kwaliteit mag nog zo goed zijn, als de klant niet juist is verder geholpen, isliggen.

Hoe er soms in die afdeling wordtniets nog goed - lege snoepzakjes.”gegraven door de klanten, ik krijg er de tranen van in de ogen,” zegt Rogier. “De AGF-afdeling is vaak het visitekaartje van de supermarkt. Het loont omCoachdaar op in te zetten. Alleen moet je daar ook de juiste mensen voor kunnenWanneer je wilt dat je personeel de juiste service biedt, moet je investeren invinden, natuurlijk.”je personeel



Nu investeren we in onze mensen. We hebben hiervoor samengewerkt met een coach die ons een spiegel heeft voorgehouden. Daar hebben we heel veel van geleerd, en samen met de groep rond gewerkt. Sindsdien hebben we bijvoorbeeld regelmatig een personeelsbijeenkomst - Hoeveel snoepjes is 25 gram?. Dat is nodig als je met zo een grote groep mensen werkt

“Je voelde dat het leefde in de winkel. Onze mensen zaten er niet mee in om een tandje bij te steken om de winkel tiptop in orde te maken. En toen we tijdens de prijsuitreiking op het Buurtsuperfeest hoorden dat we in de prijzen waren gevallen, heeft iedereen het geweten! We hadden de grootste delegatie en hebben ook het meeste geluid gemaakt. mini snoepzakjes.”Groentevakman van het jaar De wedstrijd ‘Groentevakman van het jaar’, ondertussen al aan zijn zesde editie toe, is een initiatief van Flandria, in samenwerking met Boerenbond, VLAM en Buurtsuper.be

Snoepzakjes Gevuld

Een uitnodigende versrayon is het beste lokmiddel voor een zelfstandige zaak, want consumenten associëren kwalitatieve versproducten met een kwaliteitsvolle zaak. snoepzakjes zelf maken. Met een aantrekkelijke versrayon krik je dus meteen het imago op van je hele winkel. En door producten van bij ons in de kijker te zetten, speel je bovendien in op de groeiende vraag van consumenten naar lokale producten

www.besteversspecialist.be23Foto's: Studio DannWinkel in de kijkerAnnika Gilissen en Ginni Miozzo, AGF-verantwoordelijken van Alvo ZonhovenAlvo Zonhoven doet de gewone dingen ongewoon goed Groentevakman word je niet zomaar. En zeker geen twee jaar op rij. Alvo Zonhoven deed het wel en mag nu al voor de tweede keer de prijs in haar fruit- en groenterayon plaatsen.

En ook hij zag dat het goed was … “Zo een wedstrijd winnen, dat is geen toeval”,Volgens Jan heeft de consument ook steeds meersteekt Jan Prinsen van wal (snoep voor carnaval). “Alvo zet sowieso heelaandacht voor de herkomst van producten ensterk in op haar versassortiment (traktatiezakjes snoepzakjes maken). Maar ook de vierapprecieert het wanneer de groeten lokaal geteeldp’s: het product, de presentatie, het personeel enzijn

“90% van de groenten die we consumeren komt uit België.”Product “Eerst en vooral, het product. Het kwaliteitsniveauEr is in deze Alvo natuurlijk ook veel aandachtligt hier zeer hoog.” In het fruitrayon van de Alvovoor producten ‘van bij ons’. “Flandria heeft zeerin Zonhoven vind je dan ook de betere fruitmer-strenge lastenboeken”, weet Jan, die al heel watken.

Snoepzakjes Maken

Die is niet rot, maar blijft wel liggen. In een hele kist Jonagold, kunnen gemakkelijk twee à drie van die remmers liggen (plastic snoepzakjes action). Die moeten er meteen uit. Want de producten die er langs liggen, worden ook minder goed verkocht - snoep voor carnaval.” De meeste remmers zijn trouwens nog heel nuttig te gebruiken. “Een appel met een hagelpuntje, snij die open om te proeven

“Proeven Wouter Verhoeven, zaakvoerder van Alvo Zonhoven bevestigt: “België is indraagt bij aan de algemene beleving van je klant. Maar zo leren ze ook jehet algemeen heel streng op vlak van lastenboeken. We zijn trouwens veel teassortiment kennen en dat doet je gemiddelde aankoopcijfer omhoog gaan.”bescheiden. We mogen gerust wat vaker roepen dat onze Belgische groentenAnnika Gilissen, AGF-verantwoordelijke van Alvo Zonhoven bevestigt dattot de top behoren.” Ook Jan stemt daar mee in: “We exporteren 60% van onzemeteen: “Twee weken geleden hadden we gele meloenen.

Dat kan alleen maar als je perfecte kwaliteit biedt,dat nog niet, dus ik heb er eentje open gesneden om te laten proeven - Hoeveel snoep per persoon?. En watanders kan je dat niet waarmaken.”blijkt? We hebben ze al heel goed verkocht!” Iets laten proeven is trouwens ookPresentatie Ook de tweede p, de presentatie, wordt bij de Alvo in Zonhoven verzorgd



Kleur doet leven, kleur trekt deeen vorm van communicatie met je klanten. En voor Wouter is dat aspect zeker zo belangrijk. “We zijn een selfservice zaak maar we willen wél service bieden en advies geven. En dan moet je communiceren met je klanten. snoepzakjes traktatie.”aandacht en doet, volgens Jan, ook kopen. “Kleuren zijn een van de sterkstePersoneelargumenten om fruit te promoten

“Deze Alvo maakt echt hetbelangrijk. Ik ben er van overtuigd dat dat meer opbrengt dan iets in promotieverschil met haar personeel. Het personeel heeft ook veel vrijheid. Dat ziezetten.”ik niet overal. snoepzakjes communie. Elke verantwoordelijke heeft bij wijze van spreke zijn eigen winkeltje binnen de winkel. Daardoor krijg je een soort van marktbeleving op al“In de winter kan je bijvoorbeeld wortels langs prei presenteren

Snoepzakjes Maken Kinderfeestje

“We willendaar allebei beter van - kant en klare snoepzakjes. Ik heb hier ook broccoli langs witloof gezien, heel mooi.een buurtwinkel zijn waar mensen nog met elkaar praten, en het gevoel hebbenWat we ook altijd adviseren is ‘de komkommer en zijn maat tomaat’. Een rijdat ze op een markt staan.”komkommers tussen je tomaat leggen, daar worden ze allebei mooier van

“DieZonhoven vaak aan deelneemt. Binnen die Alvo academie geeft Jan opleidingenuitstallingen maken, daar word ik echt blij van. Ik leer hier zo veel bij overrond fruit- en groente. “Voor de opleiding rond bananen gaan we de bananen-groenten en fruit, en het is heel fijn om dat door te kunnen geven.”boot op.

“Als ik zie dathebben gezien hoe die geplukt en verwerkt worden. Als je zo een dingen eenze ‘s avonds voor ze naar huis gaan, toch nog even snel op die afdeling rondkeer hebt gezien, vergeet je dat nooit meer. ah snoepzakjes. En dat draagt je personeel ookgaan, dan weet ik ze trots zijn op hun werk en verantwoordelijkheid durvenover op de klanten.”nemen



Gewone ongewoonDe klant vindt in de Alvo van Zonhoven wekelijks een aantal artikels in pro-Jan besluit: “Ik bezoek veel winkels in het binnen- en buitenland, en ik benmotie. De verkoopprijzen volgen bovendien de markt én de seizoenen. Op dieer van overtuigd dat de beste winkeliers degene zijn die de gewone dingenmanier worden de klanten ook gestimuleerd om seizoensproducten te kopen.ongewoon goed doen.

OokArbeidsvreugdedat geldt hier. Het ABC fruit, de appels, bananen en citrusvruchten, dat zijn je funderingen. Als je de verkoop wil doen stijgen dan moet je de klant eerstGinni Miozzo werkt al 25 jaar bij de Alvo in Zonhoven. Ze heeft er bijna allesovertuigen van de kwaliteit van die funderingen - papieren snoepzakjes kopen. Het is trouwens van de meestgedaan maar heeft nu haar hart verloren aan de AGF-afdeling

Sint Snoepzakjes

In tegenstelling tot de kassa, waar je wat meer afhankelijk bent van de klanten. En ik krijg hier ook elke dag inspiratie om te koken,” lacht ze. Annika is ondertussen al tien jaar collega van Ginni. De eerste zes jaar deed26Passie voor AGF als rode draad Jan Prinsen is de kleinzoon van een fruitteler uit Loksbergen.

“Ik heb als klein manneke vaak mee op de tractor gereden. Maar dan zijn de grenzen open gegaan, en bracht het Belgische fruit bijna niets meer op. Ik heb meegemaakt hoe mijn grootvader zijn perzikbomen en appelplantages heeft vernietigd (snoepzakjes kopen). Dat heeft veel indruk op mij gemaakt.” De passie en interesse voor fruit en groeten lopen als rode draad door zijn leven

“Ik heb in mijn leven veel kunnen reizen en overal fruit- en groentetelers bezocht. Vandaar ook die échte aandacht voor de kwaliteit.” Na zijn pensioen besluit hij iets te doen met de kennis die hij doorheen de jaren heeft opgebouwd en start de website www. belgianfreshfoodinstitute.be. Op deze site vind je een rijkdom aan tips en weetjes over fruit en groenten.

“De site groeide uit tot een internetschool en heeft nu 300.000 bezoekers. Per week komen dus een 700 à 800 AGF-verantwoordelijken en -specialisten de site opzoeken. Ze vinden er wél enkel positieve dingen en weetjes - snoepzakjes ava. Want negativiteit helpt je niet vooruit, het zijn enkel de positivisten die overleven!”27U onderneemt terwijl wij ontzorgenKoeling met verkoopkracht Carrier Refrigeration is wereldwijd marktleider in koel- en vriesoplossingen voor de food retail

Kleine Snoepzakjes

+32 (0)3 231 50 93 Alfons Gossetlaan 28a 1702 Groot Bijgaarden www.carrier-refrigeration.beCarrier begrijpt dat een goede vers presentatie omzetverhogend werkt. Wij houden uw product koel en u ontvangt de warmte van uw omzet terug. Met de E6 generatie koelmeubelen levert Carrier u de optimale balans tussen verkoopkracht en milieu-verantwoordelijke technologie.

+31 (0)345 544 444 Beesdseweg 7 4104 AW Culemborg www.carrier-refrigeration.nlVestiging Valkenswaard De Vest 1a 5555 XL Valkenswaard5979 Carrier NL-Advertentie Buurtsuper-01.indd 1Kies de formule Die bij u Past !05-03-18 15:21Samenwerken met zelfstandigen, is onze lange traditie sinds 1875 (Hoe lang zijn Haribo snoepjes goed?). Omdat we met elke handelaar een partenschap willen opbouwen dat gebaseerd is op zijn eigen verwachtingen, bieden wij hem de keuze tussen twee verschillende logische samenwerkingsdenkwijzen

Navigation

Home

Latest Posts

Wenskaarten Bestellen - Wenskaartenshop

Published Jan 30, 25
9 min read

Hoeveel Snoep Per Persoon?

Published Jan 29, 25
9 min read

Sint Maarten Snoepzakjes

Published Jan 29, 25
10 min read